Відкрита онлайн-лекція «Організація процесу підтримки клієнтів для невеликої компаніії з невиликим об’ємом вхідних запитів»

28.10.2023 в 12:52

25 жовтня  2023 року керівник відділу підтримки клієнтів ІТ-компанії Apptimized, випускник кафедри інформаційниї технологій Максим Поцелуєв провів онлайн-вебінар на тему «Організація процесу підтримки клієнтів для невеликої компаніії з невиликим обємом вхідних запитів» для студентів-магістрів освітньої програми «Інформаційні технології проектування». Виступ відбувся англійською мовою.

Під час лекції було розглянуто наступні питання:

  • виклики спеціалістів з підтримки клієнтів в рамках великої команди;
  • особливості денних і нічних змін при організації процесу підтримки клієнтів;
  • підхід для організації процесу підтримки клієнтів в рамках маленької команди, його плюси та недоліки, а також способи вирішення останніх;
  • особливості створення бази бекграунду для команди: матеріалів для team, ролі у команді та інших відділах, стиль та шаблони поведінки при комунікації з кастомерами, інструменти (ticket системи);
  • використання ITSM для організації вищезазначених процесів;
  • значення ITSM як частини ITIL.

Ця лекція допоможе здобувачам – майбутнім працівникам IT-галузі – застосовувати отримані знання при організації та супроводженні процесу підтримки клієнтів у їх подальшому професійному житті.

Кафедра ІТ вдячна компанії Apptimized за проведений захід і плідну співпрацю!