Онлайн-лекція «Організація процесу підтримки клієнтів для невеликої компаніії з невиликим об’ємом вхідних запитів».
Тема: «Організація процесу підтримки клієнтів для невеликої компаніії з невиликим об’ємом вхідних запитів».
На занятті буде розглянуто наступне:
- підхід для організації процесу підтримки клієнтів в рамках маленької команди;
- його плюси та недоліки, а також способи вирішення останніх;
- особливості створення бази бекграунду для команди: матеріалів для team, ролі у команді та інших відділах, стиль та шаблони поведінки при комунікації з кастомерами, інструменти (ticket системи);
- використання ITSM для організації вищезазначених процесів;
- значення ITSM як частина ITIL.
Відкрите заняття буде проведено англійською мовою.
Ментор: Поцелуєв Максим
Middle Application Packaging Engineer, Support Lead
Компанія Apptimized.
Місце і час проведення:
Посилання для зустрічі у Google Meet: https://meet.google.com/tna-xcyc-ocb
Середа 25.10.2023 на 14:00.