Онлайн-лекція «Організація процесу підтримки клієнтів для невеликої компаніії з невиликим об’ємом вхідних запитів».

23.10.2023 в 13:50

Тема: «Організація процесу підтримки клієнтів для невеликої компаніії з невиликим об’ємом вхідних запитів».

На занятті буде розглянуто наступне:

  • підхід для організації процесу підтримки клієнтів в рамках маленької команди;
  • його плюси та недоліки, а також способи вирішення останніх;
  • особливості створення бази бекграунду для команди: матеріалів для team, ролі у команді та інших відділах, стиль та шаблони поведінки при комунікації з кастомерами, інструменти (ticket системи);
  • використання ITSM для організації вищезазначених процесів;
  • значення ITSM як частина ITIL.

Відкрите заняття буде проведено англійською мовою.

Ментор: Поцелуєв Максим

Middle Application Packaging Engineer, Support Lead

Компанія Apptimized.

 

Місце і час проведення:

Посилання для зустрічі у Google Meet: https://meet.google.com/tna-xcyc-ocb

Середа 25.10.2023 на 14:00.