Відкрита онлайн-лекція «Організація процесу підтримки клієнтів для невеликої компаніії з невиликим об’ємом вхідних запитів»
25 жовтня 2023 року керівник відділу підтримки клієнтів ІТ-компанії Apptimized, випускник кафедри інформаційниї технологій Максим Поцелуєв провів онлайн-вебінар на тему «Організація процесу підтримки клієнтів для невеликої компаніії з невиликим об’ємом вхідних запитів» для студентів-магістрів освітньої програми «Інформаційні технології проектування». Виступ відбувся англійською мовою.
Під час лекції було розглянуто наступні питання:
- виклики спеціалістів з підтримки клієнтів в рамках великої команди;
- особливості денних і нічних змін при організації процесу підтримки клієнтів;
- підхід для організації процесу підтримки клієнтів в рамках маленької команди, його плюси та недоліки, а також способи вирішення останніх;
- особливості створення бази бекграунду для команди: матеріалів для team, ролі у команді та інших відділах, стиль та шаблони поведінки при комунікації з кастомерами, інструменти (ticket системи);
- використання ITSM для організації вищезазначених процесів;
- значення ITSM як частини ITIL.
Ця лекція допоможе здобувачам – майбутнім працівникам IT-галузі – застосовувати отримані знання при організації та супроводженні процесу підтримки клієнтів у їх подальшому професійному житті.
Кафедра ІТ вдячна компанії Apptimized за проведений захід і плідну співпрацю!